Staj

Anasayfa » Staj

Staj İşlemleri

1. Staja Başlamadan Önce Yapılması Gereken İşlemler

Staj yapacak olan öğrencilerin, staj başlamadan önce, SGK sigorta işlemlerinin yapılması ve cezai işlem uygulanmaması için, staja başlama tarihinden en geç 1 (bir) hafta öncesinde, aşağıda listelenen evrakı Fakültemize elden veya aşağıda verilen adrese posta ile ulaştırmaları gerekmektedir:

Staj başvuru formu şu şekilde hazırlanabilir.
1-) Öğrenci kendisine ait bilgileri doldurur.
2-) Staj formunu taratarak staj yapacağı firmaya gönderir, firma ilgili yerleri doldurup öğrenciye geri gönderir (ıslak imzalı olmak zorunda değil).
3-) Öğrenci staj formunu fakülteye gönderir.
4-) Fakülte onayladıktan sonra öğrenciye staj formunu geri verir.
5-) Staja başladığında formun orijinalini tekrar hem kendi doldurarak, hem de staj yapılan kuruma doldurtularak (ıslak imzalı) okula posta ile gönderilir.

Evrak işlemlerinin, hatasız ve eksiksiz yapmak öğrencinin sorumluluğundadır. Zamanında Dekanlığa teslim edilmeyen belgelerin sorumluluğu, öğrenciye ait olup, geciken başvurular işleme alınamayacak ve talep edilen tarihlerde staj yapılamayacaktır.

Posta Adresi: Samsun Üniversitesi,  Özdemir Bayraktar Havacılık ve Uzay Bilimleri Fakültesi, Ballıca Kampüsü,
55420 Ondokuzmayıs/Samsun

2. Stajda Yapılacak İşlemler

Stajda yapılan çalışmalar, edinimler, öğrenilenler ve ilgili uygulamalar, staj defter şablonuna uygun olarak yazılması ve yerleştirilmesi gerekmektedir.

Meteoroloji Mühendisliği Bölümü staj öğrencilerinin defter doldururken yazıda belirtilen konulara dikkat etmeleri gerekir. (MMB Staj Defteri İçerik Kuralları)

Stajın sonunda, staj evrakları bölümünde bulunan Değerlendirme Formu ve Staj Dersi Devam Takip Formu ilgili staj yetkilisi tarafından doldurulacak ve Fakülteye posta ile gönderilecektir.

3. Staj Sonrası Yapılacak İşlemler

Staj bittikten sonra, staj defteri Fakülte Öğrenci İşlerine elden veya posta ile en geç yeni öğretim döneminin ilk haftası içinde teslim edilecektir.

 

 

 

Öğrenci Destek Hattı